כתיבת עבודה אקדמית בשיווק

בדיוק כמו תלמידים, גם סטודנטים לא אוהבים לכתוב עבודות. אם אתם סטודנטים בשיווק, אז בשלב זה או אחר תצטרכו להתחיל עם כתיבת עבודה אקדמית בשיווק.

מהי עבודה אקדמאית?

עבודות אקדמיות אלה כל העבודות שתצטרכו לכתוב ולמסור למרצים שלכם במהלך הלימודים לקבלת התואר האקדמי.

עבודות אקדמיות יכולות להיות בהרבה נושאים. הכל תלוי מה אתם לומדים.

כתיבת עבודה אקדמית היא מטלה שרוב הסטודנטים לא אוהבים להתמודד איתה, אולם היא מחויבת המציאות אם רוצים לקבל ציון טוב בקורס.

נציין, כי במסגרת כתיבת עבודה אקדמית יש צורך לשלב גם מאמרים בשפה האנגלית.

לצורך קריאת מאמרים בשפה האנגלית תצטרכו לבצע עבודות תרגום שונות.

כדי לקרוא עוד קצת בנושא לחצו על הקישור – כללי כתיבת עבודה אקדמית.

כתיבת עבודה אקדמית בשיווק

מהי עבודה אקדמאית בשיווק?

אם בחרתם ללמוד מנהל, או מכירות, או הפצה או שיווק, אזי אתם במצב טוב, כיוון שתחום זה נחקר רבות בספרות המחקרית גם בארץ וגם ברחבי עולם, כך שלא תתקשו למצוא עליו חומר.

כן חשוב שתדעו לצורך כתיבת העבודה תצטרכו להשתמש בלא מעט מאמרים ומחקרים בשפה האנגלית.

כתיבת עבודה אקדמית בשיווק צריכה לשקף תמונת מצב הקשורה בעולם השיווק.

העבודה אומרה להתייחס להיבטים הקשורים בעולם השיווק, כמו גם לתמורות חשובות מעולם זה.

בנוסף, במסגרת כתיבת העבודה אתם צריכים להכיר לפחות היכרות בסיסית את התיאוריות והמודלים העדכניים ביותר בתחום, כמו גם את הקשר שבין שיווק לכלכלה מודרנית של ימנו.

למעשה, כתיבת עבודה בתחום השיווק עוסקת בנושאי ליבה מרכזיים בעולם השיווק.

כפי שתלמדו בהמשך, תחום השיווק המודרני הינו בעל טכניקות שונות ומגוונות, כמו גם אמצעים וכלים שאיתם מתנהל השיווק המודרני.

איך כותבים עבודה אקדמית בשיווק?

להבדיל מתחומים אחרים, כתיבת עבודה אקדמית בשיווק יכולה להיות עיונית ולא מחקרית, אולם היא גם יכולה להיות איכותנית או כמותית. הכל תלוי בהוראות המרצה שלכם ובקורס אותו אתם לומדים.

כתיבת העבודה מתמקדת בעיר בשיווק של תמהיל שיווק, אשר לו מאפיינים רבים. תמהיל שיווק מורכב ממספר תבחינים מרכזיים כגון: המוצר עצמו, מחירו, איך מקדמים את מכירות המוצר ועוד.

מבנה עבודה אקדמית בשיווק

כמו כל עבודות אקדמיות בכל התחומים, גם כתיבת עבודה אקדמית בשיווק נעשית לפי פורמט ידוע ומקובל באקדמיה.

כתיבת עבודה אקדמית בשיווק מתחילה עם מבוא שבו אתם כותבים על מה העבודה שלכם הולכת להיות.

לאחר מכן מגיע שלב הסקירה ספרותית, שבה אתם רושמים את כל המחקרים שנכתבו בנושא של העבודה שלכם בעבר. זכרו שהסקירה הספרותית חייבת להיות מחולקת לתת פרקים בצורת משפך.

בנוסף, חשוב שתזכרו שכל מאמר, מחקר או ספר שתשלבו במסגרת הסקירה הספרותית חייב להופיע בפרק הביבליוגרפיה בסוף העבודה, כמובן, שכתוב לפי כללי ה-APA7 של האקדמיה.

אם בחרתם לעסוק בכתיבה של העבודה בצורת מחקר איכותני או כמותי, אז תצטרכו בפרק שיטת המחקר לכתוב את סוגי המחקר שאתם תבצעו ואיך תבצעו את המחקר.

אם לעומת זאת בחרתם בכתיבת עבודה אקדמית בשיווק כעבודה עיונית, אזי לא תצטרכו את פרק שיטת המחקר בצורה זו.

לאחר מכן תצטרכו לכתוב את הדיון וכן את הסיכום והמסקנות שלכם מהמחקר שביצעתם.

בשלב האחרון נזכיר לכם שכתיבת העבודה אקדמית נעשית בגופן DAVID, גודל 12, רווח שורה וחצי, אלא אם כן קיבלתם הוראות אחרות מהמרצה שלכם.

סיכום

כתיבת עבודה אקדמית בשיווק היא מטלה לא פשוטה, אולם אפשרית אם תשקיעו בה מאמץ.

צרו קשר

/ 5.

פנו אלינו למידע נוסף וייעוץ חינם
דילוג לתוכן