למה לבחור בנו

למה לבחור בנו?

דומה כי חלק מהסטודנטים אינם מבינים באופן מלא את חשיבותה של הכתיבה האקדמית ואת הדרוש מהם על-מנת להשלימה בצורה הטובה ביותר. מצב זה אינו מיטיב עימם ואף עלול לפגוע בעתידם האקדמי שכן בעולם זה חשיבותם של ציונים הינה גבוהה.

חיפוש המקורות

נקודת ההתחלה, לאחר בחירת נושא ומנחה, היא קריאת מקורות רבים וסיכומם. בחודשים האחרונים בטרם הגשת העבודה, הכנה זו תסייע רבות לסטודנט שכן הוא יוכל להתפנות לעבודת הכתיבה המעמיקה ולסיכום הממצאים.

עבודת חיפוש המקורות ומציאת מאמרים המתאימים לנושא הנחקר הינה עבודה סיזיפית אשר פעמים רבות לוקחת זמן רב, ולכן התכנון העבודה מראש ובשלבים הינו חשוב עד מאוד בשלב זה וכדאי לסיימו בשליש הראשון של השנה בה נכתבה העבודה.

כתיבה אקדמית והכנת עבודות אקדמיות דורשות יכולות אקדמיות גבוהות, ביניהן אנגלית ברמה טובה, יכולת כתיבה, יכולת עבודה באופן מתוכנן ותחת לוח זמנים, אסרטיביות, נחישות ואורך רוח. על הסטודנטים הניגשים למלאכת המחקר וכתיבת העבודה הסמינריונית להיות מודעים לדרישות אלו ולחזק את החלקים הנדרשים בהם אינם חזקים, כל זאת בהנחה והינם מעוניינים לכתוב עבודה טובה, שתקבל ציון בהתאם ותתרום לעתידם האקדמי.

באפלטון מקשיבים לצרכים שלכם

אנחנו באפלטון מעוניינים להקשיב לכם ולצרכים שלכם, להתאים את הצוות המומחים לנושא העבודה שלכם בכל שלב בתהליך הכתיבה כדי שיחד נשיג ציון גבוה. ההצלחה היא של כולנו!

צרו קשר

/ 5.

פנו אלינו למידע נוסף וייעוץ חינם
דילוג לתוכן