משוב לעבודה אקדמית

בשעה טובה, לאחר חודשים ארוכים של מחקר, איסוף מידע, ניתוחים סטטיסטיים ולילות ארוכים ללא שינה, סיימתם לכתוב עבודה אקדמית בשלמותה, החל מעמוד שער מעוצב ועד לרשימה ביבליוגרפית מפורטת על פי כל כללי האקדמיה.

אתם קוראים אותה שוב, מבצעים הגהות נוספות ותיקונים, מחליטים לוותר על פסקה או להוסיף אחרת, מתלבטים האם הדיון מושלם או שיש עוד משהו לתקן. אין ספק שהחששות לא נגמרים לעולם, בעיקר משום שלא הגשתם עבודה אקדמית בהיקף כזה קודם ואתם חוששים שכל ההשקעה הזו תהיה לשווא ושהציון בגינה יאכזב אתכם.

כמה נפלא זה יכול היה להיות אילו הייתה לכם האפשרות לבדיקת עבודה אקדמית על ידי גורם מנוסה ומיומן שיוכל להעניק לכם משוב טרם ההגשה…

משוב לעבודה האקדמית – עכשיו זה אפשרי

הבשורה המצוינת מבחינתכם היא שעכשיו אפשר לקבל משוב לעבודה האקדמית שלכם, לא על ידי המנחה או המרצה, אלא על ידי גורם חיצוני, אובייקטיבי, שיקבל את העבודה שלכם לידיו, יחד עם ההנחיות שקיבלתם בתחילת הדרך כמובן, ויבחן את התוצר שלכם בעין ביקורתית ומתוך היכרות עם כללי האקדמיה הן בנוגע לעיצוב ולמראה העבודה, והן בנוגע למבנה העבודה ולתוכן שלה.

אדם זה, שהוא בעל ניסיון עשיר בכתיבה אקדמית ובליווי סטודנטים בתהליך הכתיבה שלכם, יוכל לתת לכם פידבק מפורט לגבי כל אחד מהמרכיבים של העבודה שלכם.

למשל, אם הסקירה הספרותית שלכם מצוינת אבל הסדר בה איננו הגיוני, עין חיצונית תוכל לזהות זאת טוב יותר, בעיקר משום שביליתם חודשים ארוכים בכתיבה ובניסוח עד שמה שנראה לכם הגיוני ומאורגן, עשוי להיות קצת פחות הגיוני למי שאיננו בקיא בפרטי המחקר שלכם כמוכם.

אם כן, בדיקת עבודה אקדמית טרם הגשתה תוכל להעלות נושאים כאלה, שבהם ניתן לטפל מראש – ולמנוע פגיעות מיותרות בציון.

למי זה עשוי להתאים?

האפשרות של בדיקת עבודה אקדמית טרם ההגשה היא אפשרות שיכולה להתאים לכל סטודנט שמתמודד לראשונה בחייו האקדמיים עם המשימה הזו שנקראת כתיבה אקדמית ואינו בטוח שהתוצאה הסופית שלו משקפת את ההשקעה הרבה, או שהוא מתלבט באשר לתיקונים שונים שעשויים להידרש.

נכון, עבודה מושלמת תתקשו לייצר, אבל יש טעויות שאפשר להימנע מהן מראש, ואין כל סיבה להגיש עבודה עם טעויות כאלה, שיעלו לכם בעיקר בציון הסופי של העבודה עצמה – ושל הקורס.

אם יש לכם ספקות כלשהם, בדיקת עבודות אקדמיות לפני ההגשה היא ללא ספק אפשרות מאוד יעילה עבורכם.

צרו קשר

/ 5.

פנו אלינו למידע נוסף וייעוץ חינם
דילוג לתוכן