הצילו! הגיע הזמן לעבודות אקדמיות

תוכן עניינים

חיי האקדמיה אינם קלים לאף סטודנט. הדרישות בכל קורס אקדמי מכל סטודנט תמיד מוסיפות להעלות ולהעלות, ונראה כי אין דרך מוצא. סטודנטים רבים מתלוננים על חוסר הזמן שלהם בביצוע המטלות האינסופיות, שהם קיבלו מהמרצים שלהם.

באמת שזה לא קל. צריך, בנוסף לזמן ולמשאבים, גם יכולת, דיוק, ביצוע, עמידה בזמנים וכמובן, עמידה בסטנדרטים נוקשים חסרי פשרות, ואולי אף גבולות (מנקודת מבטם של הסטודנטים).

כאן אנחנו נכנסים לתמונה. השירות שלנו מסייע רבות, כבר שנים על גבי שנים, לסטודנטים לתואר ראשון ולתואר שני, בכל הנוגע לעבודות אקדמיות.

זהו שירות מגוון, כאשר הצוות המקצועי שלנו מתמחה בכל סוגי המטלות האקדמיות ובכל תחומי הדעת יש בידינו את המומחים הגדולים ביותר, שעוסקים בכך כחלק מהכשרתם ומכישרונם.

אז כיצד זה בא לידי ביטוי? אם גם אתם סטודנטים לתואר ראשון, לתואר שני, לכתיבת תזה, לדוקטורט וכו' – המאמר הזה נכתב במיוחד בשבילכם.

סטודנט שמרגיש אבוד בעבודות אקדמיות

במה אנחנו עוסקים?

החברה שלנו, מתוקף תפקידה כמסייעת לסטודנטים, עוסקת במגוון רחב של שירותים אקדמיים. למשל: אנחנו עוסקים בעריכה לשונית. סטודנטים רבים צריכים לדעת, שמלבד זה שעל העבודה שלהם להיכתב בפונט דויד גודל 12, רווח וחצי שורות, כתיבה בפסקאות וכתיבת תוכן אקדמית מדעית- עליהם לוודא שהעבודה כתובה בצורה תקנית.

ציונים עבודות יכולים להיות מושפעים גם מכתיב שגוי ומתחביר שלא צלח תחת ידי הסטודנט. המומחים שלנו מבחינים בטעויות פיסוק, כתיבה לא מסודרת, שפה לא מספיק רשמית, טעויות תחביריות, טעויות כתיב ופליטות קולמוס שעשויות להופיע בעבודה.

דרך עבודתם הנאמנה והמקצועית, הם מסייעים לסטודנט לשייף ולהשחיז את אופן כתיבת עבודתו, כך שתיראה בצורה מיטבית. בסופו של דבר, המרצה הוא הקורא של העבודה, והוא לא יוכל לסבול עבודה שלא עברה עריכה. אין כתבים שלא עברו עריכות כאלו- גם גדולי הסופרים וגם גדולי המרצים זקוקים לעורך לשוני מקצועי, שישים לב לטעויות שלהם ויסייע לזקק את הכתב שלהם לידי צורתו המיטבית ביותר.

העורכים שלנו קשובים לצרכי הסטודנטים, ובכך הם יכולים לזקק את המיטב מן החומר האקדמי, מה שיניב עבודה טובה.

העורכים דואגים למחוק שורות דביקות, להחליק צרימות, לשכתב פסקאות, להוריד או להעלות משלב שפה ולהציע לשנות מבני פרקים (אם יש צורך).

ובכך, הם ידאגו כי העבודה שלכם תהיה כתובה בצורה הטובה ביותר, בצורה האיכותית ביותר ובצורה האיכותית ביותר.

במה עוד אנחנו עוסקים?

אנחנו עוסקים גם בכל מה שקשור לעבודות גמר. כשמן כן הן: עבודות שמתבצעות ושמוגשות בסוף הסמסטר או בסוף השנה לימודית, במסגרת התואר הראשון או במסגרת התואר השני.

לרוב, אלו יהיו עבודות סמינריון, והמשמעות שלהם תהיה עצומה, הן לסטודנט והן למרצה. הציון שם הוא משמעותי, ומשפיע מול על השקלול הסופי. האחוזים גדולים, והם משתנים בהתאם לקריטריונים של הקורס.

אמנם, לא כל קורס יכיל עבודות סמינריוניות, אך כאשר אתם לומדים בקורס כזה – תזכרו לפנות אלינו, והמומחים והצוות המקצועי שלנו יעניקו לכם את הסיוע המתאים.

לעבודות כאלו, בדרך כלל, צריך יותר מ-20 עמודים, ולרוב יורכבו משני עיקרים: סקירה ספרותית ושאלת מחקר. נוסף על כך, יש לעשות שימוש במקורות אקדמיים, ולציין אותם בסקירת הספרות באזכור של סוגריים (שם, שנה) וברשימה הביבליוגרפית לפי כללי ה-APA.

אנחנו מציעים עבודות לדוגמא, וכך הלקוחות שלנו מקבלים השראה לכתיבה שלהם.

מה עוד צריך לדעת?

רוצים מידע נוסף? למאמר שמדבר על אודות חוקי כתיבה אקדמית – לחצו כאן.

ואם יש לכם עדיין שאלות, מוזמנים תמיד ליצור קשר.

מאמרים נוספים

/ 5.

פנו אלינו למידע נוסף וייעוץ חינם
דילוג לתוכן