איך מתמודדים עם מקורות אקדמיים באנגלית

תוכן עניינים

קשה לכתוב עבודה אקדמאית. זה לא בא לרובנו בקלות. לכתוב זאת התמודדות, זה קשה ומתיש. אבל בסופו של דבר כל סטודנט צריך להיות מסוגל לכתוב עבודות אקדמיות בצורה טובה.

השאלה העיקרית שמעסיקה את רוב הסטודנטים הינה איך מתמודדים עם מקורות אקדמיים באנגלית?

אין זה סוד שלרובנו השפה האנגלית לא באה בקלות. לא מדובר בשפת אם שלנו ולכן אנו מתקשים מאוד לקרוא בשפה האנגלית.

אז מה עושים ואיך מתחילים?

כאשר המרצים מטילים עליכם לכתוב סמינריון או כל עבודה אקדמית, הם בדרך כלל אומרים, כותבים או מצפים מכם להשתמש גם במקורות אקדמיים באנגלית. הבעיה הינה שרובנו מתקשה מאוד לקרוא אנגלית, במיוחד כזו שבה נכתבים מאמרים או ספרים.

השפה האנגלית היא שפה בינלאומית. בכל העולם לומדים ומכירים את השפה הזו. לכן, חלק גדול מהמקורות האקדמיים המחקריים נכתבים בשפה האנגלית. זאת הסיבה שעליכם לדעת להתמודד עם קריאת השפה האנגלית.

מנגד, זאת גם הסיבה שקמו עבודות תרגום אקדמי, שבה עוזרים לכם לתרגם את המאמרים, על מנת שתוכלו להשתמש בהם לצורך כתיבת העבודות שלכם.

מקורות אקדמיים באנגלית

מציאת מקורות באנגלית

מציאת מקורות אקדמיים באנגלית נעשית בדיוק כמו מציאת מקורות בעברית. תחילה פנו פיזית לספריה שבמוסד האקדמי בו אתם לומדים ובקשו עזרה מהעובדים. זה תפקידם לעזור לכם למצוא מקורות.

זכרו שלא כל מקורות המידע נמצאים ברשת. חלקם הגדול עדיין לא עבר סריקה לרשת, כך שבספרייה אתם יכולים למצוא יותר מקורות מאשר באינטרנט.

אם לא מצאתם מספיק מקורות בספריה, פנו לרשת.

אתר גוגל סקולר ידוע כעוזר מאוד במציאת מקורות אקדמיים.

זכרו שלא כל מאמר נחשב למאמר אקדמי מאושר על האקדמיה. כלומר, לא בכל מאמר שתמצאו ברשת תוכלו להשתמש בעבודה שלכם.

כתיבת עבודה באנגלית

אם הוטל עליכם לכתוב עבודת סמינריון באנגלית זה יכול להתברר כמטלה קשה במיוחד אם אתם לא שולטים בשפה האנגלית בצורה מספיק טובה.

לא רק שתצטרכו להשתמש במקורות אקדמיים באנגלית, הכתיבה עצמה צריכה להיות בשפה האנגלית.

חשוב לנו לציין בפניכם כבר עתה, כי עבודת סמינריון בשפה האנגלית כוללת את כל השלבים של כתיבת עבודת סמינריון, על כל המשתמע מכך.

בנוסף, יהיה עליכם לכתוב בצורה מדעית, גבוהה ככל הניתן וכתיבה תקנית. תצטרכו לדאוג שהכתיבה נטולת שגיאות כתיב, שגיאות הקלדה או שגיאות תחביריות. מדובר בעבודה קשה במיוחד למי שאינו שולט בשפה האנגלית. לכן אם אתם צריכים לכתוב עבודה באנגלית, מומלץ שתפנו למומחים שיודעים איך לעשות את זה. זה יקל עליכם מאוד.

קודם כל עליכם לזכור שבאנגלית הפונט חייב להיות Time New Roman ולא DAVID המוכר, גודל 12 ורווח של 1.5. זאת, כמובן, אלא אם כן נרשם לכם אחרת בהוראות העבודה.

טיפים אחרונים

זכרו שכל עבודת סמינריון צריכה להיות מורכבת מאותם הפרקים והשלבים.

התחילו תמיד בכתיבה של שער על כל פרטיו. כתבו את פרק המבוא בצורה מתומצתת ונכונה.

כתבו סקירה ספרותית מקיפה. אל תזלזלו בפרק זה כיוון שהינו לב ליבה של העבודה שלכם.

רשמו את פרק הסיכום בצורה מתומצתת. אל תתפלספו סתם. פרק הסיכום נועד לסכם את העבודה שלכם על כל המשתמע מכך.

כתבו את הרשימה הביבליוגרפית בצורה נכונה לפי כללי ה-APA של האקדמיה. המרצים נותנים דגש חשוב מאוד לכתיבה נכונה של הרשימה הביבליוגרפית. לא מעט סטודנטים מאבדים נקודות דווקא על דבר פשוט כל כך כמו רשימה ביבליוגרפית.

עבדו נכון ומסודר, אל תשכחו פרקים או שלבים בעבודה. הגישו עבודה נקיה וטובה. אתם מסוגלים לזה!

מאמרים נוספים

/ 5.

פנו אלינו למידע נוסף וייעוץ חינם
דילוג לתוכן