עבודות אקדמיות בתקופת הקורונה

תוכן עניינים

עבודות אקדמיות בתקופת הקורונה הפכו להיות הסוגיה הבוערת ביותר, ללא צל של ספק. סטודנטים דיווחו על עבודות שנדחתה הגשתן, וזה הוביל אותם לדחות את עבודתן, ליצור עומס ברשימת המטלות שלהם, כאשר מטלה אחר מטלה נערמת על כתפיהם.

תקופת הקורונה הביאה לכך שסטודנטים נאלצים ללמוד דרך הזום, ללא אפשרות של מפגש אחד על אחד עם המרצה ואם אפשרות הגעה למוסד הלימודי האקדמי שלהם.

כל אלו הביאו לכך שחיים אקדמיים בצל מגבלות נגיף הקורונה, הפכו לכמעט בלתי אפשריים עם כל הדוחק, שהעולם האקדמי נאלץ להתמודד עימו.

וככל שהתואר הראשון או התואר השני, מאתגרים יותר בשל עומס הלימודים ודרגת הסטנדרטים של המקצוע אותו הסטודנטים לומדים, הסיוע מחברתנו בתקופה זו הינה מתבקש ביותר. לאחרונה, רוב הפניות אלינו קשורות לנושא העבודות בתקופת הקורונה.

ולכן, מכיוון שתקופה זו אינה קלה לאף אחד, הצוות שלנו כאן כדי לעזור לכם, הסטודנטים, לצלוח אותה, ולתת לכם מענה תמידי בכל הנוגע למטלות האקדמיות שלכם.

במאמר הבא, נסקור בפניכם את כל מה שנחוץ לדעת. נתחיל.

עבודות אקדמיות בתקופת הקורונה

כיצד כותבים עבודות אקדמיות בתקופת הקורונה?

אמנם, סטודנטים קיבלו הקלות בכל הנוגע להגשת מטלותיהם האקדמיות, אך כתיבת עבודות אקדמיות נותרה בעינה. במילים פשוטות יותר: גם בתקופה זו, יש להקפיד על הרמה האקדמית ועל הרמה המקצועית, הדרושות מעבודתכם.

ולכן, למרות ההקלות, יש להקפיד על כל הכללים של הכתיבה, בנוסף להשקעה רבתי של 100% בתוכן העבודה, ללא פשרות. הצוות שלנו יעמוד לצדכם גם בנושא זה.

וכעת, לכללי הא"ב הטכניים של כתיבת עבודתכם.

ראשית, כללי בסיס: פונט david, בגודל 12. כתיבה בפסקאות כל הזמן, רווח וחצי (1.5) בין הפסקאות. רצוי ליצור מספור לעמודים, וכל זאת כדי ליצור סדר ברור והגיוני של עבודתכם.

כמובן, כתיבה בשפה גבוהה, רהוטה, אך בעיקר- ברורה. חשוב שעבודתכם תהיה נקייה מכל שגיאות כתיב, וגם שגיאות תחביריות, שיכולות לחזור על עצמן ללא הקפדה על הניואנסים הקטנים שלה. עד כאן כללי הא"ב הטכניים של כתיבת עבודתכם.

מה עוד אפשר לדעת?

כתיבת עבודות אקדמיות קשורה גם למבנה הבסיסי והעיקרי של כל עבודה אקדמית, בייחוד אם מדובר בעבודה המסכמת של סוף הסמסטר או של סוף התואר:

  • שער
  • מבוא
  • תוכן עניינים
  • סקירת ספרות+ (אם יש צורך) סקירת ספרות מורחבת
  • מערך המחקר (השערה, שאלה, שיטה)
  • ממצאי המחקר
  • דיון, סיכום ומסקנות
  • רשימה ביבליוגרפית

עבודות קטנות, יכולות להכיל עד עשרה עמודים. עבודות גדולות יותר, לעומת זאת, בשל מעמדן ובשל משמעותן לציון הסופי שלכם, יכולות להכיל 20 עמודים, ואף יותר.

על מנת להרחיב את ידיעתכם, אתם מוזמנים לקרוא מאמר אודות כתיבת עבודות במסגרת התוארשנמצא כאן. קריאה נעימה ופורה. בואו ונמשיך לחלק נוסף וחשוב במאמר זה.

דוגמא נפוצה

עבודה סמינריונית במשפטים הינה עבודה סמינריונית רחב היקפים, ומהווה דוגמא נפוצה לאתגר תקופת הקורונה. מצלילה לתוך סילבוס הקורסים המשפטיים, ניתן לראות עד כמה עמוקים ומקיפים הלימודים בתחום המשפט, בין אם לתואר ראשון, ובין אם לתואר שני.

אמנם, מדובר בעבודה סמינריונית לכל דבר ועניין, אך בשל התחום עצמו, הרי שניתן להרכיב מסמכים רבי עמודים רק מתוך חוק אחד, שנקבע בחוקי מדינת ישראל. למשל: חוק הגנת הצרכן, תשמ"א- 1981.

בחוק זה ניתן למצוא כ-44 סעיפים, שסטודנט בתחום זה יכול להתמקד בהם, יחד עם תיקונים לחוק.

למידע נוסף אודות התחום, או לכל מידע כללי, צרו קשר.

מאמרים נוספים

/ 5.

פנו אלינו למידע נוסף וייעוץ חינם
דילוג לתוכן