עבודת גמר בהיסטוריה – כל מה שחשוב לדעת!

תוכן עניינים

עבודת גמר בהיסטוריה הינה העבודה המסכמת של השנה בנושא אקדמי שמתמקד בתחום ההיסטוריה. היסטוריה הינה תחום רחב היקפים, וביצועה עבודה בהיסטוריה מצריכה לא מעט ידע וגם זכירה מדויקת של דמויות, מקומות, תאריכים, אירועים חשובים ומהלכים מכריעים שתרמו להיווצרות ההיסטוריה של עמים ומדינות, דרך מאורעות שיצרו זאת (כמו מלחמות).

אם אתה סטודנט שעוסק בתחום ומתקשה בביצוע עבודתך, הצוות המקצועי, המסור והבלתי מתפשר שלנו יהיה כאן לצדך.

לפני שנבין זאת, ראשית כל נתחיל להתעמק בנושא.

כתיבת עבודת גמר בהיסטוריה

מהן עבודות גמר?

לפני שניגשים לבצע עבודת גמר בהיסטוריה, קודם עלינו לדעת את הבסיס. עבודות גמר הינן העבודות שהסטודנט מבצע, בהתאם לדרישת המרצה, לקראת סוף שנת הלימודים שלו. עבודות אלו מהוות את הציון הסופי שלו לתחום אותו הוא לומד, ולכן מכאן חשיבותן הרבה.

בשל היותה עבודת אקדמית- ישנה דרישה למקורות אקדמיים עבור סקירה ספרותית, נספחים שיכולים לתרום להבנת הנושא ההיסטורי שהסטודנט בחר, ממצאים, דיון ומסקנות.

אם אתה סטודנט שמוציא קושי רב בכתיבת עבודה זו או שמעוניין לדעת עוד אודות הנושא, כל הפרטים הרלוונטיים מצויים בהמשך המאמר, לרשותך. הצוות שלנו כאן לרשותך.

מה כותבים בעבודת גמר בהיסטוריה?

ראשית כל, כל עבודה נכתבת בפונט david, גודל 12. אסור לשכוח להקפיד על שורה וחצי (1.5) רווח שבין פסקה לפסקה. כל עבודה שמכבדת את עצמה למעשה כתובה באופן מסודר, קריא ורהוט.

עבודה מסוג זה צריכה לכלול נושא שאותו בוחר הסטודנט ומוצא בו עניין, כזה שגם יכול ליצור אצלו זיקה מסוימת. למשל: אם סטודנט חש חיבור לנושא הציונות- הוא יכול לבחור בנושא שמדבר על הרצל או על ראשית הציונות או אם סטודנט חש חיבור להיסטוריה של צרפת- הוא יכול לבחור בשלל נושאים כמו נושא על המהפכה הצרפתית או נפוליאון, כדוגמא.

עבודת גמר בהיסטוריה צריכה להיכתב באופן מדויק, שיהיה נאמן למקורות ההיסטוריים ויכלול את כל האירועים והמקומות שקשורים בנושא עצמו. רצוי להשתמש בצירי זמן כדי ליצור סדר במאורעות ההיסטוריים.

אז מה כותבים? דואגים שהכתיבה תכלול כמובן ציר זמן, מאורעות לפי סדר התרחשותן, כתיבה על דמויות היסטוריות- פועלן והשפעתן על המאורעות, תאריכים רלוונטיים, שימוש בנספחים שיכולים להיות מסמכים היסטוריים או שרידים היסטוריים שמקושרים לנושא הנבחר ופירוט תהליכים משפיעים על המאורעות ההיסטוריים עצמם.

בפרק הבא נדבר על נושא העריכה. זהו נושא קריטי וחשוב מאוד להצלחת עבודתכם.

למידע נוסף אודות עריכה אקדמית – לחץ כאן.

כיצד כותבים עבודת גמר בהיסטוריה?

עיקר העבודה שלך איננו רק תוכנה, אלא גם עריכתה. סטודנטים יכולים להיתקל בהורדת נקודות רק בשל סגנון כתיבה לקוי, הרצוף בשגיאות כתיב רבות, גם אם כתיבת תוכן עבודתם נעשתה כראוי. עריכה זו נקראת עריכה לשונית, והיא כוללת:

  • פיסוק מתאים ונכון שיעזור בהבנת המשמעות
  • הבהרת הכוונה בכתוב
  • ניסוח משפטים בצורה בהירה וברורה
  • רצף עקבי והגיוני בכתיבה
  • כתיבת הטקסט בפסקאות מסודרות
  • בניית סדר נכון של המילים
  • תיקון שגיאות כתיב, פליטת קולמוס ושגיאות תחביריות
  • הקפדה על אחידות הכתיב
  • שיפור משפטים שמנוסחים בצורה מעורפלת ולא ברורה

ולכן, אם אתה סטודנט וכתבת עבודה טובה, אך כזו שאיננה ערוכה כראוי, הצוות שלנו ישמח לסייע לך בכך. צוות זה מכיל את המנוסים ביותר שבעורכים, שיקפידו על הכתיבה שלך וידאגו שתהא חפה מטעויות, ובלבד שתעמוד בסטנדרטים הגבוהים שאותם הציב המרצה.

לסיכומו של עניין

אם אתה סטודנט ועדיין לא מצליח להבין היטב את הנושא, הצוות שלנו ילווה אותך לאורך כל הדרך בעניין העבודה שלך.

מאמרים נוספים

/ 5.

פנו אלינו למידע נוסף וייעוץ חינם
דילוג לתוכן